Het bestek met nr. 2021/080 en de raming voor de opdracht “Raamovereenkomst bureaustoelen”, opgesteld door de Aankoopdienst worden goedgekeurd. De lastvoorwaarden worden vastgesteld zoals voorzien in het bestek en zoals opgenomen in de algemene uitvoeringsregels van de overheidsopdrachten voor aannemingen van werken, leveringen en diensten. De raming bedraagt € 47.730,00 excl. btw of € 57.753,30 incl. 21% btw.
Bovengenoemde opdracht wordt gegund bij wijze van de onderhandelingsprocedure zonder voorafgaande bekendmaking.
Stad Maaseik wordt gemandateerd om de procedure te voeren en in naam van OCMW en AGBI (Autonoom Gemeentebedrijf Infrastructuur) bij de gunning van de opdracht op te treden.
In geval van een juridisch geschil omtrent deze overheidsopdracht, is elk deelnemend bestuur mee verantwoordelijk voor alle mogelijke kosten in verhouding tot zijn aandeel in de opdracht.
Afschrift van deze beslissing wordt bezorgd aan de deelnemende besturen.
Volgende ondernemers worden uitgenodigd om deel te nemen aan de onderhandelingsprocedure zonder voorafgaande bekendmaking:
- Kinnarps NV, Heide 15 te 1780 Wemmel;
- Insight Office, Zeilstraat 13 te 3500 Hasselt;
- Pami NV, Industrielaan 20 te 3900 Overpelt;
- Alpa Limburg BV, Rapaëlweg 29 te NL-6114 BX Susteren;
- Belisia interior concepts, Stationlaan 33-35 te 3740 Bilzen;
- Dols, Dr Nolenslaan 112 te NL-6136 GV Sittart.
De uitgave voor deze opdracht is voorzien in de budgetsleutel 2400000/02/0119/90 voor stad en 2400000/02/0119/90 OCMW en in 2450000/02/0119/90 voor het AGBI