Goedkeuring wordt verleend aan het verslag van nazicht van de offertes van 6 december 2021, opgesteld door de Aankoopdienst.
Het verslag van nazicht van de offertes in bijlage maakt integraal deel uit van deze beslissing.
De basisopdracht wordt gegund aan de economisch meest voordelige bieder (op basis van de beste prijs-kwaliteitsverhouding), zijnde A-Taxi, Arnold Sauwenlaan 42 te 3650 Dilsen-Stokkem, tegen het nagerekende offertebedrag van € 45.000,00 excl. btw of € 47.700,00 incl. 6% btw. De verlengingen worden mogelijks gegund tegen dezelfde voorwaarden als de basisopdracht.
De uitvoering moet gebeuren overeenkomstig de lastvoorwaarden vastgelegd in het bestek met nr. 2021/063.
De betaling zal gebeuren met het krediet ingeschreven in de budgetsleutel 6169900/03/0954.
Het Decreet Lokaal Bestuur van 22 december 2017, meer bepaald artikel 56, betreffende de bevoegdheden van het college van burgemeester en schepenen.
De wet van 29 juli 1991 betreffende de uitdrukkelijke motiveringsplicht van bestuurshandelingen, en latere wijzigingen.
Het Bestuursdecreet van 7 december 2018.
Het Decreet Lokaal Bestuur van 22 december 2017, meer bepaald artikels 326 tot en met 341 betreffende het bestuurlijk toezicht.
De wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies, en latere wijzigingen.
De wet van 17 juni 2016 inzake overheidsopdrachten, meer bepaald artikel 42, § 1, 1° a (de goed te keuren uitgave excl. btw bereikt de drempel van € 144.000,00 niet), en meer bepaald artikels 2, 36° en 48 die een gezamenlijke realisatie van de opdracht in naam en voor rekening van meerdere aanbesteders toelaat.
Het koninklijk besluit van 14 januari 2013 tot bepaling van de algemene uitvoeringsregels van de overheidsopdrachten, en latere wijzigingen.
Het koninklijk besluit van 18 april 2017 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren, en latere wijzigingen, meer bepaald artikel 90, 1°.
Vast Bureau gaat akkoord met de aankoop van ICT-apparatuur via het Raamcontract van Cipal DV inzake ICT-infrastructuur.
Deze opdracht wordt gegund aan Centralpoint, Nieuwlandlaan 111/203 te 3200 AARSCHOT, tegen het nagerekende offertebedrag van € 10.123,52 excl btw of € 12.249,46 incl 21% btw.
De nodige kredieten voor deze uitgave worden voorzien in de volgende aanpassing van het meerjarenplan onder nummer MJP000664 en MJP000691.
De offerteaanvraag met nr. 2021/104 en de raming voor de opdracht “vervanging tikklok WZC de Maaspoorte (personeelsingang)”, opgesteld door de dienst ICT worden goedgekeurd. De lastvoorwaarden worden vastgesteld zoals voorzien in het bestek en zoals opgenomen in de algemene uitvoeringsregels van de overheidsopdrachten voor aannemingen van werken, leveringen en diensten. De raming bedraagt € 3.000,00 incl. btw.
Bovengenoemde opdracht wordt gegund bij wijze van aanvaarde factuur.
Deze opdracht wordt gegund aan de economisch meest voordelige regelmatige bieder (op basis van de prijs), zijnde General Engineering & Technology NV, Antwerpsesteenweg 107 te 2390 Malle, tegen het nagerekende offertebedrag van € 2.445,00 excl. btw of € 2.958,45 incl. 21% btw.
De betaling zal gebeuren met het krediet ingeschreven in de budgetsleutel 2021/2460000/03/0953/20.
Vast Bureau gaat akkoord met de aankoop van Licentie Topdesk via het Raamcontract van Stad Brugge inzake ICT-apparatuur
De opdracht wordt gegund aan Real Dolmen, A.Vaucampslaan 42 te 1654 HUIZINGEN tegen het nagerekende offertebedrag van €10.869,22 excl BTW of € 13.151,49 incl btw, waarvan € 2.717,25 excl btw of €3.287.87 incl 21% btw ten laste van OCMW Maaseik.
De betaling zal gebeuren met het krediet ingeschreven in de investeringen op budgetsleutel 6150300/02/0119/20.
Een kopie van dit besluit wordt bezorgd aan Dienst ICT en Dienst Aankoop