Het college gaat akkoord met het vacant verklaren van 2 functies van deeltijds contractueel dossierbeheerder secretariaat en KC (C1-C3) met aanleg van een wervingsreserve.
Het college gaat akkoord met de publicatie van de vacature van dossierbeheerder secretariaat en KC:
- in het Belang van Limburg,
- op de website van de stad Maaseik,
- op de website van de VDAB,
- via de sociale media.
Het college stelt de selectiecommissie voor de functie van dossierbeheerder secretariaat en KC als volgt samen:
- mevrouw Goele BERGMANS, afdelingshoofd organisatie, gemeente As,
- mevrouw Ine BRULLOT, polyvalent deskundige burgerzaken, stad Dilsen-Stokkem,
- mevrouw Ati WETZELS, diensthoofd dienstverlening, stad Maaseik,
- een medewerker van de dienst Personeel & Organisatie, optredend als secretaris van de selectiecommissie.
Het college stelt de selectieprocedure voor de functie van dossierbeheerder secretariaat en KC als volgt vast:
- Het selectieprogramma zal bestaan uit een schriftelijke proef (100 punten) en een mondelinge proef (100 punten).
- Om geslaagd te zijn moeten de kandidaten 50% per proef en 60% in totaliteit (schriftelijk en mondeling) behalen.
- De selectieprocedure resulteert in een rangschikking van de geslaagde kandidaten op basis van hun eindresultaat.
Het college bepaalt de geldigheidsduur van de wervingsreserve voor de functie van dossierbeheerder secretariaat en KC op 2 jaar.