Het college gaat akkoord met het openstellen van de functie van voltijds contractueel dossierbeheerder infrastructuur & patrimonium en mobiliteit & verkeer (C1-C3) met aanleg van een wervingsreserve.
Het college gaat akkoord met de publicatie van de vacature van dossierbeheerder infrastructuur & patrimonium en mobiliteit & verkeer:
- in het Belang van Limburg,
- op de website van de stad Maaseik,
- op de website van de VDAB,
- via de sociale media.
Het college stelt de selectiecommissie voor de functie van dossierbeheerder infrastructuur & patrimonium en mobiliteit & verkeer als volgt samen:
- mevrouw Sigrid JANSSEN, Coördinator technische dienst en projectmanager, gemeente As,
- mevrouw Jessica JANSSEN, Deskundige omgeving, stad Maaseik,
- de heer Jeroen SLEVEN, Deskundige omgeving, stad Maaseik,
- een medewerker van de dienst Personeel & Organisatie, optredend als secretaris van de selectiecommissie.
Het college stelt de selectieprocedure voor de functie van dossierbeheerder infrastructuur & patrimonium en mobiliteit & verkeer als volgt vast:
- Het selectieprogramma zal bestaan uit een schriftelijke proef (100 punten) en een mondelinge proef (100 punten).
- Om geslaagd te zijn moeten de kandidaten 50% per proef en 60% in totaliteit (schriftelijk en mondeling) behalen.
- De selectieprocedure resulteert in een rangschikking van de geslaagde kandidaten op basis van hun eindresultaat.
Het college bepaalt de geldigheidsduur van de wervingsreserve voor de functie van dossierbeheerder infrastructuur & patrimonium en mobiliteit & verkeer op 2 jaar.